F.A.Q. - Veel gestelde vragen


Wanneer wordt de bestelling verzonden? 


Na ontvangst van de betaling worden de standaard producten in principe dezelfde werkdag verzonden.
Producten die speciaal gemaakt moeten worden is de levertijd z.s.m. na ontvangst van de goedkeuring en betaling.

Wat zijn de betaalmogelijkheden? 

Voor particulieren leveren wij alleen na vooruitbetaling door overboeking
of via MultiSafepay kunt u betalen met iDeal en creditkaart VISA of Mastercard.

Retourneren/ruilen? 

Indien u een artikel wilt ruilen of retourneren dient u, na ontvangst van de bestelling, eerst binnen 3 werkdagen contact met ons op te nemen. 
Speciaal voor u gemaakte artikelen kunnen niet geruild worden. 
Alle bijbehorende verzendkosten zijn voor uw eigen rekening. 
Niet gefrankeerde retourzendingen worden door ons geweigerd.

Kan ik mijn bestelling ook zelf op (laten) halen? 

Geen probleem!
U kunt uw bestelling op afspraak ophalen
maandag t/m vrijdag tussen 9 - 18 uur
zaterdag tussen 9 - 15 uur.
Alleen speciaal voor u gemaakte producten vragen wij wel vooruitbetaling!

Is een ander afleveradres ook mogelijk? 

Tijdens de bestelprocedure kunt u een ander afleveradres opgeven.
Alle pakketten worden verzonden met handtekening voor ontvangst.
Wanneer u niet altijd aanwezig bent om uw bestelling in ontvangst te nemen kunnen wij dit bijv. ook naar uw werkadres of familie verzenden. 

Kunnen pakketten ook naar het buitenland verzonden worden? 

Geen probleem, wij verzenden alle producten wereldwijd!

Is verzending en betaling onder rembours ook mogelijk? 

Het spijt ons, maar deze mogelijkheid bieden wij niet meer aan! 

Andere vragen, opmerkingen of suggesties? 

Voor alle vragen kunt u contact met ons opnemen
per telefoon 0547 263916
of via het contactformulier